Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, Poznań
29-31 VIII 2025

FAQ wystawców

Festiwal Hikari

PRZED EVENTEM:

  1. Gdzie znajdę regulamin dla Wystawców?

Regulamin dla Wystawców dostępny jest tutaj na naszej stronie: hikari.pl/wystawcy.

  1. Jak mogę zgłosić swoje stoisko? Jak wygląda ten proces?

Aby zgłosić stoisko należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie.

Sam proces jest bardzo prosty i można go opisać w trzech punktach:

A. Wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego przez Wystawcę.
B. Rozpatrzenie zgłoszenia przez Organizatora.
C. Kontakt mailowy z Organizatorem w celu podpisania umowy (jeśli stoisko zostało przyjęte).

  1. Gdzie znajdę cennik?

Cennik jest dostępny na naszej stronie internetowej: hikari.pl/wystawcy.

  1. Kiedy najpóźniej mogę zgłosić stoisko?

Zgłoszenia przyjmowane są do dnia: 30.06.2025

  1. Czy impreza zapewnia stoły oraz krzesła?

Stoiska “Mini-mini” oraz “Mini-maxi” mają zagwarantowaną zabudowę w postaci:
jednego krzesła oraz jednego stołu dla modułu “Mini-mini” oraz jednego krzesła i dwóch stołów dla modułu “Mini-maxi”.
Stoiska “Mini-mini” oraz “Mini-maxi” nie mają możliwości dokupienia dodatkowych stołów.
Stoiska “Standard” oraz “Extra” nie posiadają gotowej zabudowy.
Wystawca może zamówić usługi dodatkowe, np. krzesła, stoły, przyłącze prądu; poprzez formularz zgłoszeniowy.
UWAGA!
Wyposażenie należy zawrzeć w formularzu zgłoszeniowym bądź później podczas komunikacji mailowej z Organizatorem przed podpisaniem umowy.
Zgodnie z cennikiem ceny wyposażenia zgłoszonego po 24.08.2025 są wyższe!

  1. Jakie są wymiary stolików, które Wystawca może zamówić?

Oferujemy ławki, które są na stanie Uczelni. Przybliżony wymiar: 120 × 60cm.

  1. Gdzie mogę zaparkować samochód?

Na terenie wydarzenia znajduje się parking. Podczas Hikari 2025 wystawca może skorzystać z jednego miejsca parkingowego, co musi zgłosić podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. Ilość miejsc parkingowych jest ograniczona! Oferujemy także tzw. “wjazdówki tymczasowe”, które pozwalają na chwilowy wjazd na teren parkingu w celu za i wyładunku podczas trwania montażu oraz demontażu wydarzenia.
Ponadto wjazd w celu chwilowego postoju możliwy jest od tyłu uczelni Collegium Da Vinci od strony ul. Na Podgórniku (jest tam parking miejski, gdzie obowiązuje opłata w parkomacie).
W okolicy znajdują się również inne parkingi miejskie (opłata w miejskim parkomacie).

  1. Jak uzyskać dostęp do prądu na stoisku?

Wystawca może zamówić usługi dodatkowe, w tym zapotrzebowanie na prąd, poprzez formularz zgłoszeniowy.

  1. Jaka będzie dostępna moc prądu?

Oferujemy możliwość podłączenia się do standardowego gniazda.
Na zewnątrz posiadamy 3 gniazda 16A/230 V – 3 gniazda 16A/400 V – podlicznik dla każdego obwodu osobno.

  1. Kiedy mam pewność, że moje stoisko zostało przyjęte?

Po otrzymaniu akceptacji zgłoszenia gwarancją posiadania stoiska jest dostarczenie podpisanej umowy drogą mailową albo fizycznie do dnia 08.08.2025. W przypadku, gdy Twoje stoisko zostało przyjęte z listy rezerwowej, masz czas na dostarczenie umowy do 4.08.2024.

  1. Co w przypadku, kiedy muszę zrezygnować ze stoiska?

Rezygnację z przestrzeni handlowej można złożyć do 25.07.2024. Wszelkie szczegóły zawarte będą w umowie.

  1. Czy istnieje limit miejsc dla Wystawców, których możecie przyjąć?

Tak, impreza posiada ograniczoną przestrzeń wystawienniczą.

  1. Gdzie znajdę listę tegorocznych Wystawców?

Lista tegorocznych Wystawców zostanie udostępniona na naszej stronie internetowej oraz w aplikacji Konwencik w zakładce Hikari 2025.

  1. Czy są dostępne opcje dodatkowe, takie jak reklama w postaci plakatów lub inne formy promocji?

Wystawca może zamówić usługi marketingowe, poprzez formularz zgłoszeniowy.

  1. Popełniłem błąd w zgłoszeniu, gdzie mogę to zgłosić?

Błędy w zgłoszeniach należy zgłaszać mailowo na adres: [email protected]

  1. Czy muszę zakupić bilet na wydarzenie, będąc Wystawcą?

Stoiska “Mini-mini” oraz “Mini-maxi” otrzymują w pakiecie jeden bilet, a stoiska “Standard” i “Extra” otrzymują dwa bilety na całe wydarzenie.
Każdy dodatkowy bilet można zamówić w specjalnej cenie poprzez formularz zgłoszeniowy.

  1. Czym są stoiska rotacyjne?

Stoiska rotacyjne, tzw. stoiska jednodniowe to stoiska czasowe. Wystawca poprzez formularz może zgłosić chęć otrzymania stoiska jednodniowego – w piątek, sobotę lub niedzielę. Stoiska rotacyjne posiadają gotową zabudowę i nie ma możliwość ich modyfikacji.

Stoiska rotacyjne to idealne rozwiązanie dla kogoś, kto chce zadebiutować na konwencie bądź chce móc sprzedawać swoje produkty przez jeden dzień, a inne dni konwentu bawić się ze znajomymi 😉

  1. Czy akredytacja jest imienna?

Tak, na stanowisku akredytacji na pewno będą pytać o Twoje dane, ale sam identyfikator nie będzie podpisany – można podpisać się dowolnie.

  1. Czy jest coś, czego nie mogę sprzedawać?

Zabroniona jest sprzedaż przedmiotów przeznaczonych dla dorosłych odbiorców oraz zagrażających zdrowiu i życiu innych. Wszelkie informacje zawarte są w regulaminie.

Wystawcy zobowiązani są do wystawienia wyłącznie przedmiotów, którymi obrót prawny jest dozwolony i nie naruszających praw osób trzecich dotyczących własności intelektualnej, w szczególności w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. o prawie własności przemysłowej.

W TRAKCIE EVENTU:

  1. Dotarłem na teren wydarzenia. Co teraz?

Po przybyciu na miejsce należy udać się na stanowisko akredytacji specjalnej celem odbioru wejściówek. W razie problemów ze znalezieniem miejsca stoiska prosimy o kontakt telefoniczny z Organizatorami ds. Wystawców.

  1. Gdzie znajduje się akredytacja dla Wystawców?

Punkt akredytacyjny dla Wystawców będzie zaznaczony na mapie dostępnej na naszej stronie oraz w pigułce info, którą otrzymacie na maila przed wydarzeniem. W razie kłopotów z odnalezieniem go prosimy o kontakt z jednym z Organizatorów ds. Wystawców.

  1. W jakich godzinach otwarty jest konwent? Jakie są godziny handlowe?

Informacje dot. miejsca i czasu trwania wydarzenia można znaleźć w ogólnym regulaminie konwentu, ale rozpisaliśmy Wam najważniejsze godziny.

  • Montaż:

    • Piątek 29.08.2025 od 10:00 do 14:30
  • Sprzedaż:

    • Piątek 29.08.2025 od 15:00 do 21:00
    • Sobota 30.08.2025 od 9:00 do 21:00
    • Niedziela 31.08.2025 od 9:00 do 15:00
  • Demontaż:

    • Niedziela 31.08.2025 od 16:00 do 19:00

Zapewniamy brak dostępu do stoisk dla uczestników w godzinach nocnych (23:00-09:00) oraz patrol Stref Wystawców po zakończeniu oficjalnych godzin handlowych (po 21:00).

  1. Czy ktoś na miejscu pomoże mi rozstawić stoisko?

Montaż, demontaż oraz obsługa stoiska leżą wyłącznie po stronie Wystawcy.

  1. Czy na Hikari jest sieć WiFi?

Przy oczekiwanej liczbie uczestników najlepiej będzie zadbać o dostęp do Internetu samodzielnie. Nie gwarantujemy połączenia z siecią, aczkolwiek będziemy starać się zrobić wszystko, co w naszej mocy.

  1. Potrzebuję pomocy na evencie. Gdzie mogę się zgłosić?

Przed wydarzeniem otrzymacie od nas pigułkę info, w której zawarte będą numery telefonów do zespołu Organizatorów ds. Wystawców. Wystarczy do nas zadzwonić lub wysłać sms’a 😉 Zastrzegamy sobie też, że w czasie trwania wydarzenia nie będziemy odpowiadać na kontakt mailowy, pamiętajcie o tym!
W razie nagłych sytuacji dookoła na pewno znajdą się inni Organizatorzy lub Nasi niezawodni wolontariusze.

  1. Czy na terenie wydarzenia jest punkt sanitarny?

Tak, stanowisko medyków zaznaczone będzie na mapie konwentu.

  1. Czy wydarzenie jest chronione?

Tak, na terenie wydarzenia będzie ochrona.

  1. O której mogę przyjechać na miejsce jako Wystawca i ile czasu jest na przygotowanie stoiska?

Wystawca jest zobowiązany do przygotowania swojego stoiska przed rozpoczęciem eventu w piątek 29 sierpnia w godzinach 10:00 – 14:30.

W przypadku Wystawców na stoiskach rotacyjnych:

  • piątek – 29 sierpnia w godzinach 10:00 – 14:30,
  • sobota – 30 sierpnia w godzinach 8:00 – 9:00,
  • niedziela – 31 sierpnia w godzinach 8:00 – 9:00.
  1. Czy Wystawca ma obowiązek przyjmować tzw. walutę konwentową?

Wystawca ma obowiązek przyjąć walutę konwentową od Uczestnika. Warunki przyjmowania waluty określać będzie umowa, zaś wzór waluty prześlemy Wam w pigułce info tuż przed wydarzeniem.
Waluta konwentowa nie obowiązuje stoisk gastronomicznych i foodtrucków.

  1. Gdzie mogę wyrzucić śmieci?

Przed wydarzeniem Organizator prześle odpowiednią instrukcję postępowania z odpadami. Na miejscu posiadamy uczelnianą kadrę dbającą o porządek, a także nasi Wolontariusze będą na bieżąco nadzorować czystość obiektu.

  1. Czy istnieją ograniczenia dotyczące głośności muzyki lub innych dźwięków na stoiskach?

Nie możemy Wam zakazać puszczać muzyki, jednak w trosce o dobro wspólne, prosimy o zachowanie umiaru w jej głośności 😉

PO EVENCIE:

  1. Do kiedy muszę zdemontować stoisko i posprzątać?

Wystawca jest zobowiązany do opuszczenia terenu konwentu do godziny 19:00 w niedzielę 31.08.2025.

W przypadku Wystawców na stoiskach rotacyjnych:

  • piątek – 29 sierpnia w godzinach 21:00 – 22:00,
  • sobota – 30 sierpnia w godzinach 21:00 – 22:00,
  • niedziela – 31 sierpnia do godziny 19:00.
  1. Za co mogą zostać nałożone dodatkowe opłaty?

Informacje na ten temat zawarte będą w umowie.

W razie dodatkowych pytań pamiętajcie, że z chęcią na nie odpowiemy! Kierujcie je wtedy wprost na naszego maila: [email protected]

Dziękujemy! 🙂

WERSJA PDF