Skip to content
- Sprzedaż biletów na konwent “Hikari 2024” odbywa się poprzez platformę ekobilet.pl.
- Prośby o dokonanie zwrotu pieniędzy za bilet nie za pośrednictwem platformy sprzedaży należy kierować na email: [email protected] podając następujące dane:
- numer biletu;
- email podany podczas zakupu biletu;
- numer telefonu podany podczas zakupu biletu;
- przyczyna dokonania zwrotu;
- numer konta, na które ma zostać dokonany zwrot (w przypadku biletów zwracanych później, niż 30 dni przed wydarzeniem).
- Ogólne zasady przyznawania zwrotów biletów zakupionych online:
- zwrot można otrzymać maksymalnie do ceny zakupionego biletu, bez uwzględnienia opłat serwisowych z platformy Ekobilet;
- bilety specjalne SHINY nie podlegają zwrotowi;
- niewykorzystane bilety zakupione z zastosowaniem kodu zniżkowego na wniosek posiadacza biletu mogą zostać zwrócone tylko po podaniu przyczyny i zatwierdzeniu takiego zwrotu za zgodą Organizatora; Organizator z uwagi na promocyjną cenę biletu nie ma obowiązku wyrazić zgody na zwrot; w przypadku akceptacji zwrotu, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania niezbędnych informacji dotyczących zwrotu;
- zwrot niewykorzystanego biletu niebędącego biletem SHINY lub biletem zakupionym z użyciem kodu zniżkowego można wykonać do dnia 21.07.2024. Nie wymaga to podania przyczyny; zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania niezbędnych informacji dotyczących zwrotu;
- zwrot niewykorzystanego biletu niebędącego biletem SHINY lub biletem zakupionym z użyciem kodu zniżkowego po terminie z pkt d) do dnia 09.08.2024, możliwy jest tylko po podaniu przyczyny i zatwierdzeniu takiego zwrotu przez Organizatora; Organizator nie ma obowiązku wyrazić zgody na zwrot; w przypadku akceptacji zwrotu, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania niezbędnych informacji dotyczących zwrotu;
- zwroty niewykorzystanych biletów po terminie z pkt. e) podlegają potrąceniu opłaty administracyjnej na rzecz Organizatora w kwocie 50% wartości zakupionego biletu, chyba że zwrot wynika z odrębnych ustaleń pomiędzy posiadaczem biletu a Organizatorem; zwrot możliwy jest tylko po podaniu przyczyny i zatwierdzeniu takiego zwrotu przez Organizatora; Organizator nie ma obowiązku wyrazić zgody na zwrot; w przypadku akceptacji zwrotu, zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania niezbędnych informacji dotyczących zwrotu;
- w dniach trwania wydarzenia nie ma możliwości zwrotu żadnego z biletów, chyba że zwrot wynika z odrębnych ustaleń pomiędzy posiadaczem biletu a Organizatorem;
- nie ma możliwości ubiegania się o zwrot niewykorzystanego biletu po zakończeniu się wydarzenia;
- wykorzystane bilety nie podlegają zwrotowi, chyba że zwrot wynika z odrębnych ustaleń pomiędzy posiadaczem biletu a Organizatorem.
- Wszelkie inne koszty poniesione przez posiadacza biletu w związku z rezygnacją
nie podlegają zwrotowi przez Organizatora.
- Szczegółowa polityka zwrotów poprzez platformę sprzedaży biletów dostępna jest w serwisie Ekobilet.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok