Regulamin promocji i konkursu „Hikari 2025” Hikari Food Fest 2025

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki przeprowadzenia promocji “Hikari Food Fest”, zwanej dalej Promocją oraz towarzyszącego jej konkursu na recenzję wrażeń kulinarnych, zwanego dalej Konkursem, odbywający się 20-31.08 2025 r. jako akcja towarzysząca wydarzeniu „Hikari 2025”, odbywającego się 29-31.08.2025 w Poznaniu, zwanego dalej Konwentem.

  2. Organizatorem Promocji i Konkursu jest Poznańskie Stowarzyszenie Klub Fantastyki „Druga Era” ul. Kaliska 22a/23 61-131 Poznań, NIP 972-109-86-95, wpisane do Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000207209.

  3. Uczestnikiem Promocji i Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne.

  4. Konkurs będzie rozstrzygany przez Jury wyznaczone przez Organizatorów. Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dziennik Ustaw z 2009 r., Nr 201 poz. 1540).

Warunki uczestnictwa w Promocji

  1. Uczestnikiem Promocji może być każda osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która co najmniej w dniach Konwentu spełnia następujące warunki:

    1. zapoznała się z treścią Regulaminu Ogólnego Konwentu oraz Regulaminu Promocji i Konkursu i zaakceptowała jego postanowienia,

    2. jest pełnoletnia lub w razie niepełnoletności posiada pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego wg wzoru zamieszczonego na stronie hikari.pl

  2. Aby wziąć udział w Promocji należy:

    1. pobrać kupon promocyjny w jednym z lokali biorących udział w Promocji,

    2. dokonać zakupu w jednym z lokali biorących udział w akcji, o wartości przynajmniej 30 złotych (słownie: trzydziestu złotych). Oznaczenie będzie później potwierdzone, za pomocą naklejki na kuponie promocyjnym. 

    3. Każde następne 30 złotych, po minimalnej kwocie uprawnia do uzyskania dodatkowego oznaczenia, na kupon promocyjny, proporcjonalnie do wydanej sumy.  Jednorazowo można otrzymać maksymalnie 3 naklejki za zakup na kwotę 90 złotych lub wyższą. 

    4. dostarczyć kupon promocyjny z oznaczeniami do punktu Hikari Food Fest w czasie trwania Konwentu Hikari w celu otrzymania nagród,

    5. nagrody przysługują za uzyskanie dwóch, czterech, sześciu i ośmiu oznaczeń na kuponie promocyjnym,

    6. każdy kupon może zostać wymieniony na nagrody tylko raz,

  3. Szczegółowa lista lokali będzie opublikowana na stronie internetowej Konwentu oraz w wydarzeniu na portalu Facebook. 

  4. Nagrody gwarantowane przysługujące za udział w Promocji to:

    1. 2 oznaczenia - jedna naklejka festiwalowa

    2. 4 oznaczenia - zestaw: przypinka i jedna naklejka festiwalowa

    3. 6 oznaczeń - kubek lub zestaw: przypinka i jedna naklejka festiwalowa

    4. 8 oznaczeń - skarpetki lub kubek lub zestaw: przypinka i jedna naklejka festiwalowa

  5. Każdy uczestnik może odebrać nagrody za maksymalnie dwa w pełni wypełnione kupony.

  6. Liczba nagród jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

  7. Wzór kuponu promocyjnego zostanie opublikowany na stronie internetowej Konwentu oraz w wydarzeniu na portalu Facebook. 

Przepisy końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do:

    1. zmiany terminów zgłoszeń, po wcześniejszym opublikowaniu tej informacji na kanałach informacyjnych (strona WWW oraz media społecznościowe konwentu Hikari),

    2. wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, pod warunkiem poinformowania przyjętych Uczestników ww. metodami,

    3. modyfikacji i rozszerzenia listy lokali biorących udział w Promocji w trakcie jej trwania poprzez ogłoszenie tego faktu na wydarzeniu na portalu Facebook.

  2. W zastosowaniu pozostają przepisy Regulaminu Ogólnego wydarzenia, a w szczególności przepisy o wykorzystaniu wizerunku Uczestnika do celów promocyjnych przez Organizatorów.

  3. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

  4. Regulamin Promocji i Konkursu dostępny jest na stronie WWW hikari.pl 

  5. Zgłoszenia, pytania bądź uwagi należy wysyłać na adres e-mail: [email protected]