Skip to content
PRZED EVENTEM
- 1. Gdzie znajdę regulamin dla wystawców?
- Regulamin dla wystawców dostępny jest tutaj na naszej stronie: https://hikari.pl/regulamin-wystawcow
- 2. Jak mogę zgłosić swoje stoisko? Jak wygląda ten proces?
- Aby zgłosić stoisko należy wypełnić formularz zgłoszeniowy wystawcy dostępny także na naszej stronie, zaraz obok regulaminu.
-
Sam proces jest prosty, można go opisać w trzech punktach:
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego przez wystawcę.
- Rozpatrzenie zgłoszenia przez organizatora.
- Podpisanie umowy.
- 3. Gdzie znajdę cennik?
- Cennik jest dostępny na naszej stronie internetowej oraz w formularzu.
- 4. Kiedy najpóźniej mogę wynająć stoisko? Kiedy dostanę odpowiedź?
-
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 30.07.2023 r.
- Odpowiedzi na zgłoszenia są rozsyłane już w trakcie okresu zgłoszeniowego, nie później niż do 06.08.2023 r. Stoiska umieszczone na liście rezerwowej mogą uzyskać szansę przyjęcia w naborze uzupełniającym nie później niż 20.08.2023 r., o ile będą nadal chętne.
- 5. Czy impreza zapewnia stoły i krzesła?
- Wystawca może zamówić usługi dodatkowe, w tym stoliki i krzesła, poprzez formularz zgłoszeniowy.
- 6. Jakie są wymiary stolików, które wystawca może zamówić?
- Oferujemy ławki, które są na stanie Uczelni. Przybliżony wymiar to 120×60 cm.
- 7. Gdzie mogę zaparkować samochód?
- Po zgłoszeniu zapotrzebowania na miejsce parkingowe – na parkingu CDV. Możliwy jest również parking krótkoterminowy na moment montażu i demontażu.
- 8. Jak uzyskać dostęp do prądu na stoisku?
- Wystawca może zamówić usługi dodatkowe, w tym zapotrzebowanie na energię, poprzez formularz zgłoszeniowy.
- 9. Jaka będzie dostępna moc prądu?
- Dostępne będzie przyłącze o mocy 1000 W.
- 10. Co w przypadku, kiedy muszę zrezygnować ze stoiska?
- Rezygnację z przestrzeni handlowej można złożyć do 13.08.2023 . Po upływie terminu organizator zastrzega sobie prawo do potrącenia 50% wartości faktury końcowej w ramach rekompensaty.
- 11. Gdzie znajdę listę tegorocznych wystawców?
- Lista tegorocznych wystawców zostanie udostępniona po zakończeniu zgłoszeń na naszej stronie.
- 12. Czy pakiet stoiska zawiera promocję w internecie?
- Wystawca może zamówić usługi dodatkowe, w tym wsparcie w promocji działalności, poprzez formularz zgłoszeniowy.
- 13. Popełniłem błąd w zgłoszeniu, gdzie mogę to zgłosić?
-
Błędy w zgłoszeniach można zgłaszać mailowo na adres: [email protected]
- 14. Czy muszę zakupić bilet na wydarzenie będąc wystawcą?
-
Stoiska mini otrzymują w pakiecie jeden bilet, a stoiska standard i premium dwie wejściówki upoważniające do wejścia na całe wydarzenie, a także w godzinach montażowych. Każdy dodatkowy bilet można zamówić w specjalnej cenie poprzez formularz zgłoszeniowy.
- 15. Czy akredytacja jest imienna?
- Na stanowisku akredytacji na pewno będą pytać o imię, ale sam identyfikator nie będzie podpisany – można podpisać się dowolnie.
- 16. Czy jest coś czego nie mogę sprzedawać?
-
Zabroniona jest sprzedaż przedmiotów nieodpowiednich dla nieletnich odbiorców oraz zagrażających zdrowiu i życiu innych.
Wystawcy zobowiązani są do wystawienia wyłącznie przedmiotów, którymi obrót prawny jest dozwolony i nie naruszających praw osób trzecich dotyczących własności intelektualnej, w szczególności w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231.) oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 508. ze zm.),
W TRAKCIE EVENTU
- 17. Dotarłem na teren konwentu. Co teraz?
- Po przybyciu na miejsce należy udać się na stanowisko akredytacji celem odbioru biletów. W razie problemów z odnalezieniem miejsca na stoiska prosimy o kontakt z przypisanym account managerem.
- 18. Gdzie znajduje się akredytacja dla wystawców?
- Punkt akredytacyjny dla wystawców jest zaznaczony na mapie dostępnej na naszej stronie. W razie kłopotów z odnalezieniem go prosimy o kontakt z przypisanym account managerem.
- 19. W jakich godzinach otwarty jest konwent? Jakie są godziny handlowe?
-
Informacje dotyczące i czasu trwania wydarzenia można znaleźć w ogólnym regulaminie konwentu.
- Co do zasady można przyjąć że stoiska dostępne są w godzinach 09:00-21:00. Niektóre strefy wystawców w pobliżu sal prelekcyjnych mogą być również otwarte w godzinach 21:00-23:00, ale nie ma obowiązku utrzymania działania stoiska do takiej godziny. Korytarz jest wówczas monitorowany i patrolowany.
- 20. Czy ktoś na miejscu pomoże mi rozstawić stoisko?
- Montaż, demontaż oraz obsługa stoiska leżą wyłącznie po stronie wystawcy.
- 21. Czy na Hikari jest sieć WiFI?
- Przy oczekiwanej liczbie uczestników najlepiej będzie zadbać o dostęp do Internetu samodzielnie. Nie możemy gwarantować połączenia z siecią.
- 22. Potrzebuję pomocy na evencie. Gdzie mogę się zgłosić?
- Przypisany account manager chętnie udzieli pomocy – wystarczy się skontaktować!
- 23. Czy na terenie eventu jest punkt sanitarny?
- Tak, stanowisko medyków zaznaczone jest na mapie konwentu.
- 24. Czy na wydarzenie jest chronione?
- Tak, na terenie konwentu będzie ochrona. Jest również stały monitoring.
- 25. O której mogę przyjechać na miejsce jako wystawca i ile czasu jest na przygotowanie stoiska?
- Wystawca jest zobowiązany do przygotowania swojego stoiska przed rozpoczęciem eventu w piątek w godzinach 10:00-14:30. W sobotę i niedzielę można rozstawiać stoisko od 07:30-09:00.
- 26. Czy wystawca ma obowiązek przyjmować tzw. walutę konwentową?
- Wystawca ma obowiązek przyjąć tzw. walutę konwentową od uczestnika, którą po zakończeniu Wydarzenia Organizator odkupi od Wystawcy.
- 27. Gdzie mogę wyrzucić śmieci?
- Przed eventem organizator prześle odpowiednią instrukcję postępowania z odpadami.
PO EVENCIE
- 28. Do kiedy muszę zdemontować stoisko i posprzątać?
-
Wystawca jest zobowiązany do opuszczenia terenu konwentu do godziny 19:00 w niedzielę 27 sierpnia.
- 29. Za co mogą zostać nałożone dodatkowe opłaty?
- Informacje na temat znajdują się w regulaminie dla wystawców dostępnym na naszej stronie: https://hikari.pl/regulamin-wystawcow