{"id":1789,"date":"2023-06-11T20:18:50","date_gmt":"2023-06-11T20:18:50","guid":{"rendered":"https:\/\/hikari.pl\/?page_id=1789"},"modified":"2023-06-12T15:58:02","modified_gmt":"2023-06-12T15:58:02","slug":"regulamin-konwentu","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/hikari.pl\/regulaminy\/regulamin-konwentu\/","title":{"rendered":"Regulamin konwentu \u201eHikari 2023\u201d"},"content":{"rendered":"\n

Postanowienia og\u00f3lne<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
    \n
  1. Niniejszy regulamin okre\u015bla warunki uczestnictwa w wydarzeniu Festiwal Kultury Azjatyckiej Hikari 2023  zwanym dalej Konwentem<\/strong>, odbywaj\u0105cym si\u0119 w dniach 25-27 sierpnia 2023 roku na terenie Collegium Da Vinci przy ulicy gen. Tadeusza Kutrzeby 10 w Poznaniu.<\/li>\n\n\n\n
  2. Uczestnikiem konwentu jest ka\u017cda osoba, kt\u00f3ra dokona\u0142a akredytacji na konwent.<\/li>\n\n\n\n
  3. Uczestnictwo w konwencie wymaga zapoznania si\u0119 z regulaminem i jego akceptacj\u0105, potwierdzon\u0105 w momencie akredytacji. Regulamin dost\u0119pny jest do wgl\u0105du w ka\u017cdej chwili w punkcie akredytacji oraz na stronie WWW hikari.pl<\/strong>.<\/li>\n\n\n\n
  4. Organizatorem<\/strong> konwentu jest Stowarzyszenie Klub Fantastyki Druga Era z siedzib\u0105 w Poznaniu (61-131) przy ul. Kaliskiej 22a\/23, zarejestrowane w Krajowym Rejestrze S\u0105dowym pod numerem 0000207209. Konwent jest imprez\u0105 naukowo-kulturaln\u0105 w rozumieniu ustawy z 25 pa\u017adziernika 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu dzia\u0142alno\u015bci kulturalnej (Dz.U. 2020 poz. 194 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). Wyst\u0119puj\u0105ce elementy artystyczne, czy te\u017c rozrywkowe pe\u0142ni\u0105 wy\u0142\u0105cznie rol\u0119 pomocnicz\u0105 wobec wy\u017cej wymienionego charakteru imprezy. <\/li>\n\n\n\n
  5. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu mo\u017ce wi\u0105za\u0107 si\u0119 z usuni\u0119ciem z terenu konwentu bez zwrotu poniesionych koszt\u00f3w.<\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n

    Czas i miejsce wydarzenia<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
      \n
    1. Konwent odbywa si\u0119 na terenie Collegium Da Vinci w miejscach wyznaczonych przez Organizatora.<\/li>\n\n\n\n
    2. Konwent rozpoczyna si\u0119 w pi\u0105tek 25 sierpnia <\/strong>o godzinie 15:00<\/strong>. <\/li>\n\n\n\n
    3. Akredytacja dzia\u0142a\u0107 b\u0119dzie w czasie wyznaczonym przez Organizatora <\/strong>w nast\u0119puj\u0105cych godzinach:\n
        \n
      1. w czwartek, 24 sierpnia, od 18:00 do 21:00 dla uczestnik\u00f3w z wcze\u015bniej zakupionym biletem w rezerwacji internetowej i os\u00f3b funkcyjnych;<\/li>\n\n\n\n
      2. w pi\u0105tek, 25 sierpnia, od 12:00 do 21:30  dla wszystkich uczestnik\u00f3w;<\/li>\n\n\n\n
      3. w sobot\u0119, 26 sierpnia,  od 09:00 do 21:30 dla wszystkich uczestnik\u00f3w;<\/li>\n\n\n\n
      4. w niedziel\u0119, 27 sierpnia, od 09:00 do 13:00 dla wszystkich uczestnik\u00f3w.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n\n\n\n
      5. Konwent ko\u0144czy si\u0119 w niedziel\u0119 27 sierpnia <\/strong>o godzinie 16:00<\/strong>. Wszystkich uczestnik\u00f3w uprasza si\u0119 o opuszczenie budynk\u00f3w, w kt\u00f3rych odbywa si\u0119 konwent do tego momentu.<\/li>\n\n\n\n
      6. We wszystkich budynkach b\u0119dzie mia\u0142a miejsce przerwa techniczna w godzinach nocnych, w czasie kt\u00f3rej uczestnicy konwentu nie mog\u0105 przebywa\u0107 w budynkach konwentu bez specjalnej zgody organizator\u00f3w. <\/li>\n\n\n\n
      7. W celach przygotowania obiektu Organizator mo\u017ce przyzna\u0107 wst\u0119p do miejsca konwentu wybranym osobom poza godzinami trwania wydarzenia \u2013 w szczeg\u00f3lno\u015bci dotyczy to wystawc\u00f3w i obs\u0142ugi.<\/li>\n\n\n\n
      8. Osoby ze wst\u0119pem na jeden dzie\u0144 uprawnione s\u0105 odpowiednio co do rodzaju ich biletu do przebywania na terenie konwentu do 22:59 w pi\u0105tek, do 22:59 w sobot\u0119 lub do ko\u0144ca konwentu w niedziel\u0119.<\/li>\n\n\n\n
      9. Strefa wystawc\u00f3w zamykana jest na noc. W tym czasie wst\u0119p uczestnik\u00f3w do strefy wystawc\u00f3w jest zabroniony.<\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n

        Akredytacja<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
          \n
        1. W celu uczestnictwa w wydarzeniu nale\u017cy uda\u0107 si\u0119 do punktu akredytacyjnego, aby uzyska\u0107 identyfikator <\/strong>i opask\u0119<\/strong>. Konwent jest imprez\u0105 zamkni\u0119t\u0105 i wst\u0119p bez akredytacji dla os\u00f3b postronnych jest zabroniony.<\/li>\n\n\n\n
        2. Ka\u017cdy uczestnik zobowi\u0105zany jest nosi\u0107 opask\u0119 oraz identyfikator w widocznym miejscu. Niewykonanie czynno\u015bci mo\u017ce wi\u0105za\u0107 si\u0119 z usuni\u0119ciem z terenu imprezy. <\/li>\n\n\n\n
        3. Do momentu zako\u0144czenia konwentu identyfikator i opaska pozostaj\u0105 w\u0142asno\u015bci\u0105 organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do odebrania uczestnikowi identyfikatora w przypadku ra\u017c\u0105cego naruszenia regulaminu i konieczno\u015bci wydalenia uczestnika z terenu konwentu.<\/li>\n\n\n\n
        4. Zabrania si\u0119 zerwania lub zdj\u0119cia opaski na terenie konwentu. Osoby bez identyfikatora i opaski b\u0119d\u0105 kierowane do punktu akredytacyjnego w celu uzyskania nowej opaski, a w razie odmowy \u2013 usuni\u0119te z terenu Konwentu.<\/li>\n\n\n\n
        5. Podczas akredytacji nale\u017cy okaza\u0107 dokument ze zdj\u0119ciem po\u015bwiadczaj\u0105cy nazwisko i wiek uczestnika.<\/li>\n\n\n\n
        6. Osoby ma\u0142oletnie <\/strong>(od 12 do 18 roku \u017cycia) bior\u0105ce udzia\u0142 w konwencie samodzielnie zobowi\u0105zane s\u0105 przedstawi\u0107 przy akredytacji pisemn\u0105 zgod\u0119 rodzica lub opiekuna prawnego<\/strong> wg wzoru na stronie WWW wydarzenia. Osoby niepe\u0142noletnie bez zgody rodzica oraz dzieci do lat 12 bez obecno\u015bci rodzica lub opiekuna nie s\u0105 uprawnione do wzi\u0119cia udzia\u0142u w wydarzeniu.<\/li>\n\n\n\n
        7. Dzieci do lat 12 <\/strong>maj\u0105 wst\u0119p na wydarzenie wy\u0142\u0105cznie pod opiek\u0105 i sta\u0142\u0105 piecz\u0105 rodzica lub opiekuna.<\/li>\n\n\n\n
        8. Dzieci do lat 6<\/strong> wchodz\u0105ce na konwent pod opiek\u0105 i sta\u0142\u0105 piecz\u0105 rodzica lub opiekuna maj\u0105 prawo do darmowej akredytacji. Podczas akredytacji nale\u017cy okaza\u0107 dokument potwierdzaj\u0105cy wiek dziecka taki jak dow\u00f3d osobisty, paszport, ksi\u0105\u017ceczka zdrowia, za\u015bwiadczenie o ucz\u0119szczaniu do przedszkola lub inny z kt\u00f3rego jasno wynika w jakim wieku jest dziecko.<\/li>\n\n\n\n
        9. Specjalnej akredytacji<\/strong> Organizator udziela:\n
            \n
          1. wolontariuszom pomagaj\u0105cym wsp\u00f3\u0142tworzy\u0107 konwent, <\/li>\n\n\n\n
          2. osobom prowadz\u0105cym atrakcje,<\/li>\n\n\n\n
          3. osobom prowadz\u0105cym stoiska,<\/li>\n\n\n\n
          4. osobom prowadz\u0105cym dzia\u0142alno\u015b\u0107 medialn\u0105 na podstawie indywidualnych ustale\u0144 (w tym robienie fotografii poza prywatnym u\u017cytkiem) wed\u0142ug Regulaminu wsp\u00f3\u0142pracy medialnej,<\/li>\n\n\n\n
          5. osobom wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105cym z Organizatorem na podstawie indywidualnych ustale\u0144.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n\n\n\n
          6. Osoby, kt\u00f3rym przys\u0142uguje specjalna akredytacja, zostan\u0105 skierowane do kolejki w\u0142a\u015bciwej dla swojego rodzaju akredytacji.<\/li>\n\n\n\n
          7. Opiekunowie towarzysz\u0105cy osobom z niepe\u0142nosprawno\u015bciami w stopniu umiarkowanym i znacznym maj\u0105 prawo do darmowej akredytacji. W trakcie akredytacji mog\u0105 zosta\u0107 poproszeni o okazanie dokument\u00f3w potwierdzaj\u0105cych stopie\u0144 niepe\u0142nosprawno\u015bci osoby wzi\u0119tej w opiek\u0119, takich jak legitymacja osoby niepe\u0142nosprawnej lub innych wymienionych w art. 7  Dz.U. 2002 nr 179 poz. 1495.<\/li>\n\n\n\n
          8. Osoby z niepe\u0142nosprawno\u015bciami w stopniu umiarkowanym i znacznym maj\u0105 prawo do priorytetowej obs\u0142ugi podczas akredytacji. Takie osoby powinny zg\u0142osi\u0107 swoje potrzeby organizatorom na miejscu w trakcie akredytacji. W razie pyta\u0144 co do mo\u017cliwo\u015bci wsparcia dla os\u00f3b z niepe\u0142nosprawno\u015bciami prosimy o kontakt mailowy: kontakt@hikari.pl<\/strong>  <\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n

            Porz\u0105dek i bezpiecze\u0144stwo<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
              \n
            1. Uczestnik ma prawo do:\n
                \n
              1. uczestnictwa w atrakcjach,<\/li>\n\n\n\n
              2. korzystania ze stoisk wystawc\u00f3w,<\/li>\n\n\n\n
              3. wsparcia informacyjnego od s\u0142u\u017cby porz\u0105dkowej,<\/li>\n\n\n\n
              4. zapewnienia bezpiecze\u0144stwa od ochrony i s\u0142u\u017cby porz\u0105dkowej,<\/li>\n\n\n\n
              5. opieki medycznej w przypadkach nag\u0142ych.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n\n\n\n
              6. Opieka udzielana przez s\u0142u\u017cb\u0119 medyczn\u0105 ma charakter dora\u017any. Osoba korzystaj\u0105ca z pomocy medycznej ma obowi\u0105zek przedstawi\u0107 s\u0142u\u017cbie medycznej informacje odno\u015bnie swojego stanu zdrowia, alergii i posiadanych\/przyjmowanych lek\u00f3w. W uzasadnionych przypadkach s\u0142u\u017cba medyczna mo\u017ce przetransportowa\u0107 osob\u0119 do zak\u0142adu opieki zdrowotnej.<\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n
                  \n
                1. Uczestnikom zabrania si\u0119<\/strong>:\n
                    \n
                  1. spo\u017cywania alkoholu oraz za\u017cywania substancji odurzaj\u0105cych na terenie konwentu,<\/li>\n\n\n\n
                  2. przebywania na terenie konwentu w stanie wskazuj\u0105cym na wp\u0142yw w\/w substancji,<\/li>\n\n\n\n
                  3. palenia papieros\u00f3w oraz u\u017cywania inhalator\u00f3w nikotynowych poza miejscem do tego wyznaczonym,<\/li>\n\n\n\n
                  4. agitacji politycznej i religijnej,<\/li>\n\n\n\n
                  5. propagowania ideologii w pa\u0144stwie polskim zabronionych prawem,<\/li>\n\n\n\n
                  6. dzia\u0142alno\u015bci reklamowej i marketingowej \u2013 poza akredytowanymi podmiotami,<\/li>\n\n\n\n
                  7. wnoszenia wszelkich niebezpiecznych przedmiot\u00f3w, w tym broni palnej (w tym czarno-prochowej), materia\u0142\u00f3w wybuchowych i pirotechnicznych, broni bia\u0142ej (za wyj\u0105tkiem tzw. broni bia\u0142ej bezpiecznej), niezabezpieczonych pistolet\u00f3w na kulki (replik ASG) i materia\u0142\u00f3w radioaktywnych oraz innych przedmiot\u00f3w wymienionych w ustawie z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji.; specjalne zasady dotycz\u0105ce niebezpiecznych przedmiot\u00f3w wykorzystywanych w konkursie cosplay opisane s\u0105 w regulaminie konkursu<\/li>\n\n\n\n
                  8. kierowania replik broni w stron\u0119 innych os\u00f3b poza sytuacjami wyra\u017anej zgody (np. pozowanie do zdj\u0119\u0107),<\/li>\n\n\n\n
                  9. n\u0119kania, napastowania oraz agresji wobec innych uczestnik\u00f3w konwentu,<\/li>\n\n\n\n
                  10. wprowadzania zwierz\u0105t \u2013 wyj\u0105tkiem s\u0105 przewodnicy os\u00f3b z niepe\u0142nosprawno\u015bciami,<\/li>\n\n\n\n
                  11. dewastacji, za\u015bmiecania, b\u0105d\u017a przyw\u0142aszczenia mienia uczelni i uczestnik\u00f3w,<\/li>\n\n\n\n
                  12. zak\u0142\u00f3cania spokoju innych os\u00f3b,<\/li>\n\n\n\n
                  13. przebywania w miejscach oznaczonych jako niedost\u0119pne dla uczestnik\u00f3w,<\/li>\n\n\n\n
                  14. fotografowania w miejscach oznaczonych zakazem.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n\n\n\n
                  15. Organizator nie uto\u017csamia si\u0119 z pogl\u0105dami i tezami g\u0142oszonymi przez uczestnik\u00f3w wydarzenia. <\/li>\n\n\n\n
                  16. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione podczas wydarzenia. Wszystkie przedmioty znalezione przez uczestnik\u00f3w i obs\u0142ug\u0119 wydarzenia b\u0119d\u0105 zg\u0142aszane w biurze konwentowym, a po wydarzeniu Organizator przechowa rzeczy zagubione na okres minimum dw\u00f3ch tygodni.<\/li>\n\n\n\n
                  17. Organizator nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za szkody maj\u0105tkowe i niemaj\u0105tkowe spowodowane przez innych uczestnik\u00f3w.<\/li>\n\n\n\n
                  18. Uczestnicy powinni stosowa\u0107 si\u0119 do polece\u0144 obs\u0142ugi wydarzenia<\/strong>. Osoby stanowi\u0105ce obs\u0142ug\u0119 wydarzenia legitymuj\u0105 si\u0119 specjalnymi identyfikatorami oraz opaskami. W\u015br\u00f3d obs\u0142ugi wydarzenia wyr\u00f3\u017cnia si\u0119, w narastaj\u0105cym porz\u0105dku odpowiedzialno\u015bci:\n
                      \n
                    1. S\u0142u\u017cb\u0119 porz\u0105dkow\u0105 (w tym ochron\u0119 oraz s\u0142u\u017cb\u0119 medyczn\u0105),<\/li>\n\n\n\n
                    2. Koordynator\u00f3w,<\/li>\n\n\n\n
                    3. Koordynatora G\u0142\u00f3wnego.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n\n\n\n
                    4. Wszelkie zdarzenia maj\u0105ce wp\u0142yw na bezpiecze\u0144stwo uczestnik\u00f3w konwentu nale\u017cy zg\u0142asza\u0107 obs\u0142udze wydarzenia.<\/li>\n\n\n\n
                    5. W przypadku, gdy w zastanej sytuacji dotycz\u0105cej bezpiecze\u0144stwa lub zdrowia uczestnik\u00f3w nast\u0105pi podejrzenie pope\u0142nienia przest\u0119pstwa, Organizator niezw\u0142ocznie powiadomi Policj\u0119.<\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n

                      Przepisy ko\u0144cowe<\/strong><\/h2>\n\n\n\n
                        \n
                      1. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunku uczestnik\u00f3w konwentu, w tym zdj\u0119\u0107 z konkursu cosplay i fotostudia, w celach informacyjnych i promocyjnych, a tak\u017ce udost\u0119pniania tych zdj\u0119\u0107 do podobnych cel\u00f3w swoim partnerom bez ogranicze\u0144 czasowych i geograficznych.<\/li>\n\n\n\n
                      2. Nast\u0119puj\u0105ce regulaminy stanowi\u0105 rozszerzenie regulaminu konwentu \u201cHikari 2023\u201d i s\u0105 dost\u0119pne w miejscach wymienionych w pkt 2. niniejszego regulaminu:\n
                          \n
                        1. regulamin wystawc\u00f3w,<\/li>\n\n\n\n
                        2. regulamin wsp\u00f3\u0142pracy medialnej,<\/li>\n\n\n\n
                        3. regulamin tw\u00f3rc\u00f3w atrakcji,<\/li>\n\n\n\n
                        4. regulamin wolontariuszy,<\/li>\n\n\n\n
                        5. regulamin konkursu cosplay.<\/li>\n<\/ol>\n<\/li>\n\n\n\n
                        6. Skargi i wnioski<\/strong> przyjmuj\u0105 koordynatorzy wydarzenia w biurze konwentowym podczas trwania wydarzenia oraz pod adresem kontakt@hikari.pl<\/strong><\/li>\n\n\n\n
                        7. W przypadku zdarzenia losowego, takiego jak og\u0142oszenie \u017ca\u0142oby narodowej, zmianie obostrze\u0144 przeciwepidemicznych, powa\u017cnej awarii na terenie Konwentu, a tak\u017ce innych przyczyn, kt\u00f3re uniemo\u017cliwiaj\u0105 zorganizowanie Konwentu w przewidzianym kszta\u0142cie, a za kt\u00f3re Organizator nie ponosi odpowiedzialno\u015bci, ma on prawo do odwo\u0142ania imprezy, zmiany daty i\/lub miejsca jej odbywania si\u0119, bez wcze\u015bniejszego uprzedzenia. W takim przypadku posiadaczowi akredytacji przys\u0142uguj\u0105 uprawnienia przewidziane przepisami prawa.<\/li>\n\n\n\n
                        8. Organizator zastrzega sobie prawo do korekty niniejszego Regulaminu oraz powi\u0105zanych regulamin\u00f3w z pkt. 36 nie p\u00f3\u017aniej ni\u017c 3 dni robocze przed wydarzeniem bez powiadomienia uczestnik\u00f3w.<\/li>\n\n\n\n
                        9. W razie wszelkich w\u0105tpliwo\u015bci interpretacja Regulaminu nale\u017cy do Organizatora.<\/li>\n\n\n\n
                        10. We wszelkich sprawach nieobj\u0119tych niniejszym regulaminem maj\u0105 zastosowanie regulamin Collegium Da Vinci  i przepisy Kodeksu Cywilnego.<\/li>\n\n\n\n
                        11. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych stanowi Za\u0142\u0105cznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.<\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n

                          ZA\u0141\u0104CZNIK NR 1 DO REGULAMINU KONWENTU \u201cHIKARI 2023\u201d<\/strong><\/h3>\n\n\n\n

                          Informacja o przetwarzaniu danych osobowych<\/p>\n\n\n\n

                            \n
                          1. Administratorem Pa\u0144stwa danych osobowych jest Stowarzyszenie Klub Fantastyki Druga Era z siedzib\u0105 w Poznaniu (61-131) przy ul. Kaliskiej 22a\/23, zarejestrowane w Krajowym Rejestrze S\u0105dowym pod numerem 0000207209. Poni\u017cej znajd\u0105 Pa\u0144stwo wszelkie niezb\u0119dne informacje dotycz\u0105ce przetwarzania Pa\u0144stwa danych osobowych w zwi\u0105zku z realizacj\u0105 zawartej z Pa\u0144stwem umowy oraz w celu jej nale\u017cytego wykonania.<\/li>\n\n\n\n
                          2. Dane osobowe przetwarzane s\u0105 na podstawie zgody, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora w celu realizacji Konwentu \u201cHikari 2023\u201d, transakcji sprzeda\u017cy biletu, rejestracji prelegent\u00f3w i uczestnik\u00f3w,, a tak\u017ce kontaktu z Pa\u0144stwem w razie takiej potrzeby oraz w celu rozpatrzenia ewentualnych reklamacji czy dochodzenia roszcze\u0144. Zakres zbieranych danych to: imi\u0119 i nazwisko, data urodzenia, numer zam\u00f3wienia, numer telefonu, adres e-mail, w przypadku wystawc\u00f3w b\u0119d\u0105cych osobami fizycznymi r\u00f3wnie\u017c numer PESEL oraz adres korespondencyjny, a w przypadku os\u00f3b prowadz\u0105cych dzia\u0142alno\u015b\u0107 gospodarcz\u0105 tak\u017ce dane identyfikacyjne (NIP, numer konta) dla cel\u00f3w rozliczenia zawartych zobowi\u0105za\u0144 i realizacji obowi\u0105zk\u00f3w prawnych i podatkowych wynikaj\u0105cych z przepis\u00f3w prawa.<\/li>\n\n\n\n
                          3. Podanie danych jest dobrowolne. Niepodanie danych uniemo\u017cliwia jednak realizacj\u0119 rejestracji uczestnika, a tym samym obs\u0142ug\u0119 zam\u00f3wienia.<\/li>\n\n\n\n
                          4. Pa\u0144stwa dane osobowe mog\u0105 by\u0107 przekazywane naszym partnerom w celu niezb\u0119dnym do prawid\u0142owej realizacji umowy. Dotyczy to podmiot\u00f3w prowadz\u0105cych dla nas obs\u0142ug\u0119 informatyczn\u0105 czy ksi\u0119gow\u0105, firm zajmuj\u0105cych si\u0119 dochodzeniem roszcze\u0144, po\u015brednicz\u0105cych w zamawianiu us\u0142ug kurierskich, operator\u00f3w pocztowych, firm kurierskich, serwis\u00f3w obs\u0142uguj\u0105cych druk czy serwis\u00f3w obs\u0142uguj\u0105cych p\u0142atno\u015bci internetowe, oraz us\u0142ugami ochrony. Dane osobowe wystawc\u00f3w mog\u0105 by\u0107 przekazane poza obszar EOG, do zaufanych partner\u00f3w dostarczaj\u0105cych us\u0142ugi internetowe i posiadaj\u0105cych odpowiednie certyfikaty bezpiecze\u0144stwa (Privacy Shield). O takich przypadkach wystawcy zostan\u0105 odpowiednio poinformowani.<\/li>\n\n\n\n
                          5. Jako Administrator zapewniamy Pa\u0144stwu prawo dost\u0119pu do danych, \u017c\u0105dania ich sprostowania, usuni\u0119cia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mog\u0105 Pa\u0144stwo tak\u017ce skorzysta\u0107 z uprawnienia do z\u0142o\u017cenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyra\u017cenia dobrowolnej zgody przys\u0142uguje Pa\u0144stwu prawo cofni\u0119cia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, co nie wp\u0142ywa na zgodno\u015b\u0107 z prawem przetwarzania, kt\u00f3rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni\u0119ciem.<\/li>\n\n\n\n
                          6. Maj\u0105 Pa\u0144stwo prawo wnie\u015b\u0107 skarg\u0119 dotycz\u0105c\u0105 przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urz\u0119du Ochrony Danych Osobowych.<\/li>\n\n\n\n
                          7. Dane osobowe nie b\u0119d\u0105 przekazane do pa\u0144stw trzecich lub organizacji mi\u0119dzynarodowych.<\/li>\n\n\n\n
                          8. Administrator  nie prowadzi dzia\u0142a\u0144 zautomatyzowanego przetwarzania danych ani profilowania.<\/li>\n\n\n\n
                          9. W sprawach dotycz\u0105cych danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: daneosobowe@drugaera.org<\/strong> <\/li>\n<\/ol>\n\n\n\n